sjuklingar?

ja mannen ringde förut
hade börjat må konstigt åh
ont i halsen som fan tydligen

här hemma hade neo börjat snora åh feber har han fått
*säkert tänder på g eller liknande*
så just nu sover dom 2....

så ja en annan ska resa sig upp från soffan
Pang smäller det till i huvudet
åh jag spyr som en gris....

så nu e man halvdöd
e inte allt för pigg...

uscha
har inte spytt på lääänge nu
men nu spydde jag som fan
åh huvudvärken har blivit värre...
åååååhhh
men det skumma är
så fort jag dricker mjölk så försvinner huvudvärken.....
men efter typ 20 min tillbaka igen

jaj ska ju till mvc på onsdag igen
tokvägrar åka in tidigare......
för ja därför bara....

då får de göra extra koller på en om inte huvudvärken ger sig
men att spy e tydligen inte heller bra.....
min tur.. som vanligt.


ja nej ska sätta på vatten
för pipplotta e på väg hem från kören
grannen gick med tjejerna idag
*tackar*
åh hon ville ha nudlar idag
*hon får bestäma vad hon ska äta när hon kommer sent hem*
så ja ska väll göra det då

för ikväll ska vi göra klämmackor
med massor i ost och skinka
åh mysa framför bolibompa



Postat av: Sanna

Blir mitten på maj, hade hoppats att jag skulle hinna färdigt alla sluttentor med så blir det icke. Läkarna tror t.o.m att det kommer bli ett "akutsnitt" ännu tidigare. Men allt är färdigt med jornaler och sånt nu iaf så det är bara åka in om det är nåt. Vilka värden är det som strular för dig nu då?

2009-04-06 @ 16:43:05
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, det lät inte roligt =( Hoppas det går bra och att du slipper havandeskapsförgiftning.

2009-04-06 @ 17:30:16
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: