strålande sol

är det här idag
gud vad man älskar april vädret.......
alltid lika lömskt....

ja igår kom pappa och hämtade hem
killarna.....

neo gick åh letade dom igår kväll :P
sötingen......

alla ligger i sina sängar just nu
förutom jag !!!
men men vakna av att jag va pinknödig
så onödigt att lägga mig igen

mamma hade köpte en ny fin blå stol åt neo med bricka
och en madrass.......
så skönt att äntligen ha inhandlat en extra madrass
(vi hade bara 1 innan)

få se vad man hittar på idag då...

jag börjar känna mis så fruktansvärt tung
åh bebis i magen känns väldigt stor redan
hur ska H*N få plats????
jo vet att de sa att det var en tjej på ul
men jag törs inte riktigt tro på det hela
hur törs ni andra?????
de kan ju ha fel (25-30% fel marginal)

men jag har börjat fått den där randen från naveln och ner mot puppa
åh den hade jag inte på nån av pojkarna....
bara på chloe så tecknena talar ju för en tös........

som mormor säger det blir dyrt om det är en tjej.....
hon ska upp till sin favorit affär i umeå då
åh shoppa loss :P:P
ja men hon har ju inte fått köpa rosa allt för många gånger.....
1 flicka 9 pojkar ,,så när chloe kom ja hahha ungen bar ju bara rosa
(och än idag e chloe tokig i rosa)

ja nej kanske ska slänga mig i duschen
medans lugnet råder här hemma.......

<3kent<3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: