strålande sol

och glad bebis....
vi vaknade alldeles nyss
åh solen strålar ute
ååååhhhh
det lär bli en promenix idag...

jag med min stor mage
alla tycker min mage är enorm
kul
jag har bara 10 v kvar
(eller 8)
men det lär gå fort fort.....


hm vilket liv det är om hon annika östberg
åh hennes hem resa kosta si och så..
ja men då har väll mina skattepengar hamnat rätt då.
för hon va fan värd att få komma hem.......
och de surrar om att hon va inte oskyldig åh bla bla bla
nej hon va medhjälpare..
men säg mig vem i detta land sitter i 28 år för medhjälp till mord???
hon har överlevt 28 år i fängelse i usa.
snälla låt henne bara få komma hem och njuta av sverige
sin sista tid typ....

hua en fin fin doft har spridit sig här
och bebis är uuuuber glad....
misstänker att det e en bajblöja gjord :)

ja glad påsk på er alla....

Postat av: anneli och embla

ja men visst är de sjukt!! usch! vad ska ni göra i påsk då?:) Glad påsk på er o hoppas ni får en trevlig helg önskar vi:)

2009-04-10 @ 08:59:42
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: