wiiiehooo

för första gången i mitt liv
så får jag tillbaka på skatten 2100 kr
:)
wiiiieeeehoooo
inte för att ja kommer se pengarna men
nu vart det nästa inget kvar alls längre
hos KF yeah man :)

en super duper bra dag idag
var till runa
liiiiite högt under tryck fortfarande men inge spår av äggvita längre.
*tackar tackar*
och inte konstigt jag helt plötsligt känt mig stor som ett hus
sf måttet för 3 veckor sedan var på 24 cm
nu var det 32 cm hehehe
jepp stoor bebis därinne :)

så ja glad ihågen skutta man runt på staden
spanade in nya regnkläder till pippilotta och gummistövlar
då hon rivit sönder hennes helt nya!!!!!
ska inhandla det nästa vecka.....

sen in på hemköp
köpte lösgodis för 300 :)
men till mitt försvar
jag har 3 olika påsar då jag inte kan blanda choklad med tex salt
och gelegodisar kan inte blandas med choklad eller lakrits
så därför vart det 3 stora påsar :)

sen hem mötte mannen på byn
fick fylla i en massa papper då bussgods slarvat bort 3 paket.....
sucka
sen in på ica
åh handla hem mat för påsken

fick nya spisen idag oxå
så så fiiiin.......

så ja nu ska jag fundera ut
om vi ska äta färdig kyckling med potatis sallad eller om jag ska göra annat

vink vink

Postat av: Frida

Vi HAR förlovat oss :o) Det är våra händer :o)

2009-04-08 @ 19:44:40
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

Nja det blir lite mer än ett år. Men datum och allt är bestämt ;o)

2009-04-08 @ 23:42:28
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: