Äntligen

har jag ny laddat batteri i kameran :)
haft abstinens efter kameran .....

usch vilket trök väder det är ute :(
neo är överlycklig att storebror e hemma idag
han förföljer han överallt

lillpluttan är super pigg idag
men men ska inte klaga hon somnade vid 22 och sov till sju i morse...
så skönt att få sova hela nätter igen
och på mage!!!!

nej nu tror jag att jag ska slänga i hårfärgen i håret
så man ser ut som folk igen då.....
att jag aldrig lär mig
mörkt är min hårfärg
enda färgen jag verkligen trivs i.......

mannen jobbar läääänge idag sucka
men men han kommer ju hem på lunch som vanligt <3

nej får höras lite senare

ska det vara så svårt åh få tag i bvc?
va f*n
har ringt flera dagar på deras tider nu och alltid upptaget
hm kanske ska svänga förbi där idag då
!!!!!!
eller imorgon !

få se om man får besök nu på söndag då
kents mamma och pappa..
längesedan han träffa honom
så det kan ju bli skoj för karln.

Alina


Neo


Hugo


brosans telefon måste man ju bara pilla på :)

Postat av: Josse

Funderar på att ta pojkarna på nya filmen G-force, dom med FBI marsvinen :P ska kolla upp tider osv, sen ska ni ju in med storbarnen, jag har kollat och den ska gå i Hudik, har ju premiär redan den 4 sept men finns inga tider på den ännu... och bussar, ja det är mycket jag måste kolla! men vi hörs på tele!

kram

2009-08-27 @ 11:26:59
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Hej! Nej inte än... Vi vill ha honom hemma ett tag till:-) Hur gammal är Neo nu? Nej den har vi inte kvar, så det var inte oss du såg:P Hur är det annars då? Hur går det med lilltjejen? Skulle vara kul att träffas någon dag så Isak och Neo fick leka :-)



Kram

2009-08-27 @ 17:48:55
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: