Bergsjödagen

pågår för fullt just nu
hur mycket som helst på byn
om man jämför med förra året....

så där tog jag och skruttan en sväng förut
träffa på lite folk
hamnade sen hos veronica en sväng

kom hen nyss..
bytte sängkläder i våran säng
plocka undan lite

för nu sitter resterande del av min familj på ett tåg
på väg hemmåt....
så runt fyra är dom hemma igen...
ska gå och möta dom vid bussen
då brosan far vidare med tåget i huddik till sundsvall

åååh ska bli så skönt att få se alla igen
blir nog en myskväll
stor barnen lär nog somna tidigt idag
dom lät helt slut i telefon förut :)

så pappa och jerry har gjort ett bra jobb....
som kent sa -om de klagar då jäklar för dom har ju fått allt de pekat på
och gjort allt de velat göra :)

nej ska strax skölja ur håret
:P:P
orkade inte nå mer så japp
ska skylla på veronica om denna färg inte blir bra :P

till Anna
- klart det blir billigare om man har ett och samma bolag
men om du läst min blogg tidigare så borde du förstå varför jag inte valde scandia denna gång...
visst hennes försäkring i scandia skulle gå på 500 kr/år
men skulle ENDAST gälla vid olycksfall eller dödsfall

jag tror jag vill ha liiiiite mer skydd än så för skruttan min
och då kan man inte stirra sig blind på vad en försäkring kostar heller.
betalar hellre mer och får en bra försäkring!!!!!
och det tror jag går för alla mina barn!!

för när det väl händer något
ja hellre att jag betalat mer då i några mån/år
men då har man ett bra skydd

istället för att ha slängt ut småkroner och inte ha knappt nå skydd alls..

nej försäkringar e skit viktigt på tamefan allt..
vi har ju extra försäkringar på hemförsäkringen oxå
som vi betalar extra för.
bara för att om något händer
så har man bra skydd!!!!!

så nu vet du varför hon inte har samma bolag som de andra!!

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: