hemma igen

japp tog en sväng förutva skit noga åh plocka bara röda lingon
hahaha
kunde ha öst på för så noga va det inte!!!!
så nu vet jag det tills imorgon


har anmält ip nr till blogg.se
så de får reda ut vem det är som lämnar så fin fina komentarer
efter sig, trakasserier och förtal kallas det!!!

för det finns vissa gränser.....
speciellt när hon inte gjort något denna gång.
vad jag vet
 (och jag vet inte alls mycket om helheten i denna soppa och vill inte veta!!)

så va det en annan tjej som inte kunde hålla
sina fingrar borta från en karl som redan va upptagen!
hur fan kan man då få det till att Miss X är manslukerska/slampa -u name it ???
är det inte den andra tjejen som är det?????????????
det va ju hon som va på en upptagen man!!!

skiter i helt vad som kommer skrivas till mig nu :)
*antar att någon kanske tar illa upp nu , men sanningen kanske gör lite ont då*

varför hålla på för?
varför smutskasta någon så hårt?

så jävla jävla elakt!!!! och lågt....

fan stick åh brinn istället
lev ditt liv skit i våra!!!!!
-trodde du va lycklig nu :P

Postat av: Thomas Öberg

tänkte bara kika förbi och lägga in n liten kommentar :O) hoppas allt är bra med både dig, kent och barnen, längesen man surrade nått med er



Ha det bra :o)

2009-08-26 @ 00:17:57
Postat av: Josse

Hihi, faster är nöjd som bara den =)

Dom där skogvandringarna är bra :P

När jag kommer ner får vi ta en snabb promenad tillsammans, broder kan ju passa kidsen :P



jaja, nära på att handla idag åt sessan men jag höll mig! vart fanns Hello Kitty handduken???



hörs!

2009-08-26 @ 00:25:20
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj vad du låter arg, vad står på inte för att jag har med det att göra men kikade in tidiigare och läste att nån lämnat elaka kommentarer.

hoppas allt bara är bra i övrigt iallafall.

2009-08-26 @ 06:48:30
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/
Postat av: Jossan&Teus

2009-08-26 @ 09:07:47
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Jossan&Teus

ja men du låter ju lika glad som jag känt mig dom senaste dagarna , ska också anmäla en viss person för trakasserier m.m . man måste markera ! aaahh nu börja de bubbla i mig på nytt ;)nej om folk bara ville leva sina liv å låta andra vara.men för vissa ex är de tydligen vääääldigt svårt.de är iaf ett sånt jag har att göra med,inte mitt ex då men tomas före detta är ju psyko !

2009-08-26 @ 09:11:03
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Catharina

Om det är mig du skrivit dessa påhoppade ord så är det helt fel. Har inte yppat mig om något till någon av er, sen det där med vara på en "upptagen" man? Om det är skrivit till mig så svar nej. Han var singel så nu vet ni alla det!

2009-08-26 @ 16:18:04

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: