ommöblerat

fick nå ryck åh byte rum med chloe
så nu har vi det minsta rummet i lägenheten
men va f*n
vi sover ju bara i vårat rum
barnen de leker åh har kompisar -u name it

så då kan barnen ha de större rummen
alla möbler åh tusen små prylar har bytt plats
nyskrubbat åh ny putsat!!!
väggarna tar vi imorgon
*affischer åh tavlor*

sen bädda man rent inne hos killarna

här finns det ständigt jobb
registrera mig hos semper idag oxå
bättre sent än aldrig!!!!!
de har ju super fina prylar ju!!!!

dags att ta det lugnt
ska slänga in nån ny film på bärbara
sen ska vi nog ligga i sängen åh glo på den

all kärlek till han den allra bästa <3
<3kent<3

Postat av: Sanna

Ja, nu borde vi verkligen göra slag i saken och låta dem träffas =) Jag ska höra av mig om vi åker ner (brukar ju bli DollarStore ibland). Men jag vet inte om jag har nåt nr kvar till er =/

2009-08-24 @ 22:23:15
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Josse

Tjooohooo i stugan, gjorde värsta fynden igår, köpte två par skor till mig själv för 99:- st i Härnösand, hade jag haft mer hade jag köpt till er med, skitsnygg skateskor :P, lova att inte sno dom när jag kommer ner... jaja nu blir det Birsta med mamma/svärmor, får vi se hur det går! Höööörs

Krama kidsen från faster

2009-08-25 @ 12:19:24
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tänkte bara informera om att Sanna är en karl-slukerska så om du vill att hon ska komma och hälsa på er så håll hårt i karln din.... Ett tips bara! (Hon gillar ju andras pojkvänner)

2009-08-25 @ 13:47:08
Postat av: Sanna

Jaha, oväntat...för tillfället kan jag tyvärr inte prata eller umgås med någon utan att det ska tjafsas. Börjar nästan känna mig lite förföjd nu =P

2009-08-25 @ 16:38:10
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Men herrejösses!!! Har man åsikter som man inte kan stå för kan man lika gärna hålla käften!!

Fy vad jag blir irriterad på folk som inte har nåt bättre för sig än att skriva en massa skit.



Och du anonym: Om det nu är så att Sanna skulle gilla andras pojkvänner så spelar det väl ingen roll, inga fel lär ju begås om inte den sk pojkvännen tillåter det. När jag kollade sist så har karlarna en egen vilja!!

2009-08-25 @ 17:12:54
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: