söndag

hm vad ska man hitta på idag då????
funderar starkt på en sväng in i skogen

hållt på åh fixa bärbara datorn
suuuuck
men men nu har man fått till internet på den iallafall!!!!

bara drivrutiner till skärmen som ska till
fattar inte vilka som behövs
åh då har jag även läst om den!!!!!
men men ja hittar dom nog....

fin fint väder idag
igår spö regnade det!!
mindre skoj

sen att man hade en karl som tyckte synd om sig själv oxå!!!!
inte ett dugg synd om han
så fin som han va i fredags
fylleskalle!!!!!
:P

nop ska nog klä på mig

och jag lider
från att inte haft röda veckan på 2 år
nu har det kommit igång igen
och det är som om nån vridit på en kran
fy fn säger jag bara
kroppen tar väll igen sig då :)
haha

men men mina mens smärtor jag brukar ha innan och under
har försvunnit helt?????
förstår inget men men det tackar jag för

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: