stor nu :(

åh det slog mig så hårt idag
att Hugo är stor nu
han är riktigt stor....
kom upp på skolan
och klockan ringer in ,fick kramen
sen sprang han iväg med ryggsäcken sin
och skrattade åh hade sig med kompisarna sina....

en så himmla fin bild
men samtidigt slog det mig
han är inte liten längre.....

åh sucka mina barn växer för fort
tiden går för fort

chloe går i trean
trean.......
snart kommer det pojkvänner på riktigt hahaha
hualigen
pappa kent lär inte va gullig då :P:P

neo han växer så det kanckar han med
nya ljud har han börjat med
språket utvecklas hela tiden
så skoj
nu säger han återigen pappa
:)

så pappa , mamma , titta där , titta , kaaa (katten)
och en massa andra halv danna ord kommer ur den pojkens mun :)
lär väll bara smälla till när han börjar på dagis antar jag

Alina hon pratar åh gestikulerar hej vilt.
man blir så förvånad över henne
hon följer inte "sin" norm
hon kan så mycket mer
en rolig sak hon gör är att när hon ligger i babygymet
så sparkar hon hej vilt så hon snurrar runt i babygymet :)
och lägger man henne på magen så lutar hon sig åt sidan så hon kommer på rygg

stor tjejen våran <3

ja en liten uppdatering om barnen våra.....

nu ska jag hitta på bus med neo
som inte tycker om att vi lämnar "bort" hans stora syster och storebror!!!!!
det gillar hani nte alls
han vill med han med :)

tjingeling

Postat av: Alexandra

tänkte titta in någon dag om jag får

2009-08-24 @ 09:38:57
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja tiden går inte .. den springer ! ;)

2009-08-24 @ 15:03:16
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: