fullt ös

och ett trasigt tangent bord....
japp neo bus fick för sigg att mamma behövde ju inte
alla de där fin fina knapparna som satt på datorn
så på 3 sec hade han pillat bort hälften
sucka...
:)

igår tog man en sväng upp till den bästa
tack för kaffet <3

idag har vi varit på utflykt
jag , chloé , hugo och neo
vi bar till sarah hill
hon hade öppet hus i stallet trevligt trevligt

nu ska jag fläta chloés hår
och skjutsa henne till kyrkan
där vi andra ska infina oss kl 15.....
hon ska sjunga med stor kören idag
spännande spännande.....

ja som sagt, mitt livs tempo har förändrats enormt sedan jag fick körkort
det kan jag inte förneka
för vi far runt överallt och gör saker
så så skoj
ska hitta en billig 7 dörrars bil oxå
men det problemet tar vi senare
än så klarar vi oss fin fint

:):)
nej fläta håret var det

någon som vet vart man kan lära sig att göra inbakade flätor???

Postat av: Anonym

Det är enkelt att lära sig. Du kan te.x kolla på en video på Youtube =)

2009-12-06 @ 20:47:00
URL: http://cottis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman! Long time no see;) Fan va härligt att du fått körkort! Bara jag kvar nu:D



Kramen<3

2009-12-07 @ 10:59:40
Postat av: bella

Du menar väl en 7 sits bil inte 7 dörrar? för såna finns inte så lycka till med att hitta en :P



// Lillebror på Bellas dator :)

2009-12-07 @ 13:02:25
URL: http://bellisch91.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: