lucia

är det visst idag :)
chloé och några tjejer till ska lussa på bållebo här.
mysigt det
imorgon är det lucia dags på skolan

och en hel del annat inplanerat
och just nu vet jag inte om allt ens hinns med :(

suck suck...
hur kunde jag få ett så upptaget liv ??
haha
jagh som typ aaaaldrig var social förr
förutom med vissa :)

oj jag råka skaffa mig ett liv tydligen :P
hahaha
nerå inte fullt så allvarligt
men det har varit lite omställningar här hemma på sistonde
de vi umgås med ni vet .....

jaha få se om jag får en cola hem snart då
för jag vet inte om det är smart att köra bil än
kan ju vänta nån timma till!!!
skulle se på film och ta en öl igår
haha jag surra i telefon och drack fler öl :P
vinglade in i sängen....
så så har man firat sin 30 års dag i förväg........

hua 2 dagar kvar tills jag blir hela 30 år
oj oj oj....

nu luktar det mat
ska äta lite sen ska karln iväg
och se om de kan utföra mirakel med audin då
jag är ytterst tveksam .....
*biljävel*

alla barn mår bra... nu vet ni det med...
återkommer när jag hittat rytmen igen


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: