-21 grader

va det när vi klev upp imorse
inte allt för skoj kanske.....
men men
alla kom iväg till sina respektive platser.....

ja lugn dag
mådde allmänt piss igår kväll
*bara för jag mått så bra nu i flera veckor*
spydde som en gris :(:(
ako kolorna va tydligen inte populära....

åh äter jag inte järntabbletter varje dag
så blir jag skit skum i magen :(
får ont åh grejer
skit konstigt
men men bara acceptera åh äta varje dag nu då....

japp pip och gnäll vart det idag :)
ja snart ska jag och lillemannen gå åh hämta stoorebror
sen skulle hugo få hjälpa mig med maten idag
ska göra makaronilåda.
gott gott....

ja efter 1½ tesked messsmör vart bebis magen bra igen
haha tordes inte ge mer
då man hört vad som kan ske om de får för mycket hahaha
men nu e han på strålande humör iallafall.....

ja nej ska väll borsta håret då !!


Postat av: Jennie

Ja den här kylan är fan inge kul!! Längtar till sommaren nu:(

Kramen<3

2009-02-11 @ 17:16:24
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja verkligen,men vissa är ju bara såna som person.själv tycker jag de är onödig energi att yttra sig om de inte är något positivt man har att komma med.löjligt!men fridelixen tycks störa sig.eller om de är hennes vänner.vad vet jag..får väl börja kolla ipnummer snart haha.. jo du,vet du vad.Tomas jänta evelina är född exakt samma dag som din Chloe:)16 mars 2000 ;)de var ju lustigt..ja hur är livet annars då?kallt ser jag hehe , samma här.tur man har fått en glimt av solen.de lättar upp humöret ordentligt:)kramar

2009-02-11 @ 19:24:56
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är för mig helt ofattbart att ni har -21 grader "hemma". Här är det plussgrader och man behöver inte ens ta på sig jackan när man vaggar upp till affären...



saaaknar snön

2009-02-11 @ 19:59:38
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: