åååååååååååååååhhhhhhhhhhhh

va jag e glad på min mor just nu :)
vakna av att mannen ringde på mobilen
åh frågar varför jag lagt av luren för?
ööööh
nej det har jag inte....
så han ringde telia från jobbet
så ja tydligen had emin kära mor
lyckats ändra på vårat nr oxå
att vi ville ha  bredbands telefoni??????
jajaja
ska ringa henne sen när vi hämtat ut
den där adaptern som tydligen kommit....

ja precis alltid e det något....
ska fan färga håret idag oxå.
nu ska jag bli tooook orange tänkte jag hahaha

så har man skrivit lite brev så här på morgonen
åh ja pysslat på som vanligt......

-försök inte dra in mig i eran historia, skiter totalt i vad ni har för historia ihop och vad som skett
inget jag blandar mig in i.......


nej ska väll ge bebis lite gröt
han hoppar runt i sin gåstol just nu
skit kul att stå och hoppa i den tydligen...
åh snabb är han i den
och skit sur när han inte kommer över trösklarna :P
hahaha
sötingen våran

hugo han vill ut åh åka skidor nu han
så ja lär väll få klä på oss snart åh göra det med då....



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: