fredagen den 13e

japp det är det idag tydligen :)
lillemannen blöde näsblod idag :(
han bonka huvudet eller näsan mot något
så blödde han
så ja inte hans dag då.

annars har man hunnit städa åh tvättat
vattnat blommorna ja allt det där man ska göra :)

ikväll blir det mys
ska kolla på någon film
få se om mamma får till telefonen idag då!!!!!!!
lite tröttsamt när man blir utan hemtelefon!!!

jag är ingen mobil människa
som de flesta vet.....

jaja ska väll göra iordning någon lunch
till oss alla

Postat av: Malin

Ja, jag kan tänka mig att det känns skumt. Men endå skönt juh. Åh, jag underar jag vad det är för en liten filur jag har där inne!?!?



Vi ska snart gå på en promenad å göra värt bästa för att "jobba ut" bebis :( haha...



Kramen!

2009-02-13 @ 13:25:52
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Hello! Badleksakerna är från Lekplaneten! :) Trevlig helg

2009-02-13 @ 14:05:54
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: