funderingar

ja som vanligt har man börjat fått tuuusen funderingar
inför bebis nr 4......
ok ja en massa måste ju inhandlas
bla en till spjälsäng :)
åh lite rooosa prylar......

men ska man amma eller ej???
ja tvekar helt just nu.....
för på neo när man för första gången ville prova
ja då sket det sig helt
på de andra 2 ja då mådde jag så dåligt...
och nu till nr 4an då
ska man försöka eller ej...

inte så jätte sugen just nu kan jag säga
men jaja det där hinner man nog reda ut....

ja snart kan man börja inhandla nya prylar till bebisen i magen
liiite för tidigt än
.....

hihi mannen kom ju på igår
att ja det är ju inte så länge kvar längre :P
hihi
så ja åh magen den börjar bli tung och ja ivägen


åh om du är så dum
åh tror att jag skriver om allt som sker i våran vardag här
hahaha
ja du då förstår jag om du tycker att jag har tråkigt :P
nej man skriver om lite små ljusglimtar

för skulle man skriva allt så ja nej det kan man inte

nej nej duschen dags
för ikvälle det diiirty seeexy mooney


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: