min man <3

han e nog bäst...
han kom hem på lunchen
*han är hemma än*
mamma linda sura på
har skurat golvena åh donat på här på morgonen
skurat alla lister men mera....
så när hankom va jag super suris
för bebis ja han vägra sova
men så klart han somnar på 2 röda
när pappa är hemma hahaha

sen ja linda va inte nöjd ändå!!
pjäxorna har ju inte hittats än haha
så va gör han
han sliter ut hela skrubben
åh hittar dom
<3

så nu har jag inget mer att sura över
för tillfället :P:P

jo måste ju pumpa däcken på vagnen
men det kan jag ju faktiskt fixa till själv :P

kan ju inte skylla allt på att man e gravid hahahaha
för lyfta det gör jag inte.
inte sen jag både fått blödningar förr av det
så ja nej lyfta saker aktar jag mig för
räcker att man har en bebis åh vagn åh konka på ......


ja nej ska väll kolla på skidorna på tvn
för nu luktar det gott här hemma åh det är städat
*i någon timma timma till*

älskade små liv.

och neo han sooooooov hela natten
bytte blöja på han när JAG vaknade vid halv fyra
han rörde sig inte ens :P
så idag e man som vanligt igen
skönt det

men suris hormonerna de ep å ingång känner i hela kroppen
hur lätt det är att tända till på alla cylindrar
men ja mannen han e härdad nu :P
åh så ska jag ju få en diskmaskin till helgen
så nu kan jag inte ens gnälla då han struntat i att diska besticken som vanligt :)

som sagt min man han e bäst


slänger in en bild här idag

Postat av: Sanna

Jo, vi måste nog ta och ses nåt. Nathalie har börjat fundera mycket på storebror och allt där i kring. Det kommer väl nu med bebisen och att hon ska bli storasyster. Men jo, blir ett till UL mellan v30-32, fast det är väldigt otroligt att den kommer flytta sig då den tydligen ligger heltäckande. Hur går det med dig och magen då? Inga bekymmer den här gången?

2009-02-09 @ 21:31:49
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, läkarna säger att det kan bli till att ligga inne på sjukhuset de sista veckorna. Fast eftersom att jag inte haft nån blödning sedan vecka 11 så ser det ganska ljust ut ändå =)Vilket datum har ni fått för er lilla då?

2009-02-10 @ 09:59:56
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha ha ha ja där på tavlan ser man min älsklings tjej hi hi

2009-02-14 @ 10:01:05
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: