Ständigt sugen

hela tiden på maaaaaaat
har hunnit vräka i mig en hel del redan
mackor, flingor
lite korvstroganoff och ris
yeah u name it :)
hahaha
brukar ha svårt att äta MAT
*godsaker har alltid gått ned*
men nej nu e det mat och te på tapeten
ja en nyttig bebis denna gång :P

jahaja idag har jag gått HALV tid...
fan va snabbt det gått.....
men ja med en bebis hemma så har man ju lite att fördriva tiden med ......

och neo våran söta , gulliga lilla neo
han va inte gullig åh söt inatt
just nu ligger han och pappan i våran säng tror han äääääntligen somnade........
ont ont ont har han .....

chloe e hemma inte alls pigg idag
men imorgon e det skola....

ja snart fyller hugo 6 år
åh hua
han blir stor nu
hela 6 år.......

hm man kanske e en ung mamma ändå .... :P
jag har ju trots allt stora barn!!!!!

jaja nu ska jag gå och vila en sväng jag med
för inatt så fick man inte många timmars sömn..


och mycket att bry sig i??? nej om ni har något att komma med säg det då
istället för att va så fega att ni inte törs säga saker...
bring it on :)
idioti kallas det!!!

vink vink


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: