tisdag

åh ja massor har vi gjort redan....
hm har börjat känna mig piggare igen


fick ett sms
Grattis grattis till malin och david.
tillden "lille" killen
fan skit stor ju
det där har du gjort bra......
kan inte svara på mess
men tänkte slå en signal senare......

ja nu har man stoppat in kycklingen i ugnen....
tar en lat middag
kyckling i ugn med ris japp
snabbt och enkelt.....

fick paket via posten idag
wiiiiie
så nu har neo en ny super tuff mugg
nya bestick
och en ny bamse snutte filt.......

ja skriver mer senare

Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja förstår inte heller på vissa folk!

och dom som klaga mest har varit så kallade vänner till mig förr!

otroligt lågt av dom allihopa.



precis, min mamma gjorde samma sak när min älstra broder var liten, monia gör samma sak nu. och jag vet många mammor som gör så här också.!



men men som sagt eftersom dom inte har något eget liv så måste dom ju snacka om andras liv, men hoppas dom trivs med det dom håller på med !

2009-02-24 @ 20:48:58
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: