utmanad

av flera st :)
 så ja nu kanske man ska skriva den då :P
lite seg på sånt där jag

Regler:

1.Länka till den som taggat dig

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

7 sanningar om mig:

1. jag är grymt rädd för åskan

2. Jag är envis som synden *ger inte upp i första taget, och har alltid rätt!!*

3. Säger alltid som jag tycker *på både gott och ont det där*

4. Jag har svårt att släppa nytt folk inpå mitt liv *idioter finns det gott om*

5.är blondin egentligen, men har färgat det sen jag va 15....

6. jag har varit lvuad från 13-18½år :P

7.jag vill vara en normal tråkig svensson min högsta önskan :)

 

 

ja allt från mig, och ja då de flesta man läser redan gjort den så därför utmanar jag ingen :P


Postat av: Malin

Jag hoppas att du har rätt. I morron skulle vara en perfekt dag att bli mamma på :P Haha...

2009-02-10 @ 13:59:21
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Huuuh! Tar du ton mot mig va? :P

Närå, jag SKA ringa dit om jag oroar mig för nåt. lovar Har spännt å bökat mycke idag så nu börjar jag tro på att det verkligen finns en bebis där inne igen :)

2009-02-10 @ 16:17:14
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: anneli och embla

ojjj ja såg nu att du skrivit i min blogg:) jaja bättre sent än aldrig va:P haha! jodå dopet gick bra, nervöst bara men embla va såå snäll hon o somnade efter halva seriomonin:) hur är allt me dig då o magen?? växer?;) kramkram

2009-02-10 @ 21:47:27
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: