vackert

väder ute
tog en promenix förut jag och lillemannen
hamna inne på ica
stod åh surra lite där....
så ja nu har man nog fixat nya skidor till damen :)

haha lönar sig att stå åh prata om saker på ica *fniss*
åh svettas som en gris
beror nog på febern och ja att man e tjockis igen
hade på mig mössa åh fleece tröja
grannen tyckte ja skulle ta av mig mössan
åh så skratta hon :P:P:P
hahaha
japp orange är mitt mellan namn.........

ja köpte en stock snus
till han den viktigaste av oss :)
så blir han väll lite glad igen ....

ååååh fast lite farligt att gå ute
då snön rasar ned från takena överallt...
hualigen...

hugo fick en massa beröm idag
*wow*
för han va så duktig på skridskorna!!!!!
stor killen våran

på vägen hem så mötte vi chloe och hennes klass på skidor...
super duktiga allihopa.....

nej nu ska jag kanske väcka bebis
som så vanligt slocknar 2 sec innan vi är hemma
så ja han sover på filten i sin overall just nu :)

Postat av: Michaela

Ja det har du verkligen gjort =)

2009-02-25 @ 14:57:29
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är lite irritrande faktiskt. För jag tycker, läser dom så tar det inte mer än 10 sekunder , mindre tid än att läsa. Men men, det är sånt man får leva med.. Hur är det med Familjen "Svensson" då ;o) Magen mår bra?

2009-02-25 @ 18:59:22
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Cicci

SV:

Ja tydligen får dom ha det. jag trodde verkligen inte det. så i morgon blir det en rejäl utskällning, det va tur att det "bara" va håret, hade lika gärna kunnat vara i ögat eller vad som hellst.

2009-02-25 @ 20:02:03
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: