bokat...

och klart....
hugos kalas blir den 7e februari....
hm ansiktsmålningar åh grejer....
så nu ska man leta fram alla adresser dårå..

eftersom man inte får lämna kalasinbjudningar på dagis längre.
men klart kan man inte bjuda alla så....
och ja det går ju en hel del barn där :)
men men han vet vilka han ska bjuda så ja

men skönt att det är bokat.
men när jag lagt på fatta jag inte varför jag inte bokade chloes på en gång oxå :P
haha men men lite glömsk jag.


ja du arg är jag oxå....
men det går nog över....

vuxna människor som inte kan bete sig......
blä för er....

Postat av: Frida

Fast lite roligt endå. Att personen i fråga är så dum :o)

2009-01-03 @ 16:37:56
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: