glömt

ja jag glömde igen kom på det nu när jag läste på
våran white board...
jag ska ju på UL imorgon hahaha
ja sa ju det mikaela, jag kommer istta här hemma imorgon
åh fundera på va det var jag skulle göra idag :P
haha lite lätt förvirrad nu förtiden....

men men nu e mannen bokad
*han ska vara hemma med kidsen*
orkar inte styra upp någon barnvakt.
men ja vi båda har ju redan sett den lille

ååååhhh
hoppas hoppas de ser vilken sort det är imorgon
för jag vill verkligen veta denna gång...

ja nej nu kom det 2 buskillar in
åh jag håller på med den så kallade klädskrubben
har dragit ut allt man bara slängt in
så nu e det prylar överallt!!!!!
och slängt en hel del kläder!!!!!!
så nu ska man in med lite hyllor åh annan skit
blir nog bra det här ska ni se :P

haha eller så får jag ett av mina berömda utbrott
åh slänger in all skit igen åh spikar igen dörr jäveln :):)


ursäkta språket.
men nej ibland får man svära ,, och ja bättre man gör det på bloggen än IRL :)

tjingeling

Postat av: Malin

Iiiiiih, hoppas att du får se vad det är för sort i morron nu då!?!?!

2009-01-22 @ 11:14:16
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: frida

Hoppas verkligen dom ser vad räkan är för nått :o)

2009-01-22 @ 14:14:11
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: