kvällen

är här
och ja det blåser storm ute tror jag
låter som om fönstrena ska blåsa in eller nåt liknande....
trött som F*N e man oxå.......

ja denna dag tog musten ur en helt.....
alla tankar och ja man måste ju gå igenom de
senaste åren som varit *sen hugo föddes*
jobbigt att sitta åh prata om det..........

men nu är det gjort....
få se om umgänget kommer igång denna gång då....

jaha här nere e vintern borta
isbana så långt ögat kan se....
hugo han va dyngsur när jag hämtade han
då hade han ändå regnkläderna på sig oxå.
men ja stora vattenpölar överallt....

men men det kommer säkert mer snö
hoppas hoppas....

chloe va iväg till kyrkokören idag
ja massa aktiviteter sysslas det med.
men ja allt finns ju i byn
så varför inte?
så de stora har något att göra....

nej ska nog nära mig sängen nu....
krypa ned brevid min älskade man
ligga i hans famn och få höra hur bra jag e :)
behövs idag....

älskar min stora familj....
det bästa som finns...

på andra plats kommer mikaela hihihi :)
haha vad vore livet utan våra samtal och galna karlar :):)
plus alla andra galningar vi lyckas dra till oss :P
att få ett tråkigt liv behöver man ju aldrig vara orolig för att få
med våran släkt och ja folket man känner :):)

nej säng daaaaaaaaaaaags......

over and out från bergsjö


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: