lämnat av

tösen på fotbolls träning har jag precis gjort!
japp
nu har den äntligen startat.
så ja inhandling av benskydd och riktiga skor
blir det till veckan
eller om jag ska surfa runt lite på nätet och se om man kan beställa hem sådant!

åt middag förut
skinkstek, potatis,grönsaker och sås.
alla gillade det!
bebis han fick potatis och grönsaker mosat i smör...
mumsa han i sig
han e så söt nu
för nu har han börjat smaka rejält när det är något han verkligen gillar

hugo är på sitt rum och surar lite
han vill börja på fotboll han med!
men killarnas träning har inte kommit igång ännu...
så ja snart

men ja det är orättvist tycker han <3

ååh har spelat in när neo drar sig framåt
kanske ska ge mig på hur man laddar upp det hela då
haha
men jag elite seg på att lära mig nya saker
håller mig till sådant jag kan :P

ja nej nu ska jag kolla på skidskytte.
har ju kollat skidor hela dagen
me like..

ja ja höres senare då

Postat av: Maria

Åh, kan du inte ladda upp så jag får se?? =)

2009-01-11 @ 16:36:27
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Frida

Självklart, det ska vara lika för båda :o)





Jo jag fick mejlet så jag börjar när jag kommer hem :o)





Kram

2009-01-11 @ 16:41:13
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: