men

varför syns inte mina blogg inlägg????
lite tröttsamt .......

hm ååååh
ne ska hoppa i badet för jag fryser.....
hm
och ont i huvudet har jag som bara den :(

hm
nu får bebis börja sova nätterna igenom
men han tooook vägrar det :)
bättre att ligga i våran säng då sover han minsan
men inte själv i sin säng...
hm
få se hur det hela går .....

nej badet var det

Postat av: jossan

Ja du måste lägga ut lite bilder:) Nyfiken ju!! Inga nyårslöften för min del,de är som du säger.man bryter dom bara med desamma ändå;)hahaha

2009-01-02 @ 17:53:32
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack tack och desamma=) Jo det är bara bra med magen! Har ringt och pratat med förlossningen och nu vet jag att dom inte kan neka mig snitt iaf, bara avråda! Ska dit den 8e och prata så det känns jätteskönt=)



Hur är det själv med magen då? Tvillingar kanske?:P

2009-01-02 @ 18:57:52
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: