Men va mycke

som har skett idag då....
va ner en sväng på byn sen hem
mattläggaren han kom vid 12
börja lägga golv
så knacka det på dörren
står det 2 karlar där ute
ja vi ska byta köksfläkten
ööh sa jag trodde de bara skulle byta knappen typ :)
nej fått en beställning här
jaha fick man plocka bort alla prylar därifrån hyllorna då
i lite smått halv panik :)
dom stod ju åh vänta på en liksom hahaha.....
men super fint vart det med en sproilans ny köksfläkt som fungerar
woooow....

sen stack man iväg för att hämta hugo tidigare då....
han skulle ju till tandis
så ja kom vi dit
trodde bebis skulle somna då han inte kunde sova hemma
för det bankades åh slipades åh ja
han va för nyfiken på allt som skedde...'
men nej bebis skulle inte sova
och så klart tar det ca 45 min där bebis vart tjurig och grinig på slutet.....
men hugo han var så duktig.....
men ja lika arg på dom där nere än...
de vägrar fixa till framtänderna
ingen ide säger dom,, nej men ungen ska få hål i andra tänder i väntan på att de ska trilla ut
så tröttsamt..

så ja kom hem vid halv tre.....

ååååååhhhhh jag tänker på dig gumman nu.....
lite halv läskig situation........
men men det kommer gå bra
så ja man vakar över telefonen just nu
ska få en uppdate så fort hon visste något............

ja du allt från bergsjö just nu
känns som om man farit och flängt hela morgonen
bra att få röra på fläsket lite :P

ja nej nu ska man snart börja med middagen då
inhandla lövbiff idag
så så gott med vitlökssmör och strips mmmmmmmmm

ja höres senare

Postat av: Malin

Då kanske jag ska ta kontakt med barnmorskan å så då...Anar att det kan va nåt sånt...men jag vet juh inte. Får se om jag får tag på nån i morron.

2009-01-20 @ 16:26:05
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: