nehe

sånt fick man inte ut på försäkringen
men men det va ju ett bra försök.
tog nån extra försäkring nu oxå,,
så nu kan ungarna putta omkull tvn så får man en ny :P

ja du.......
svår fråga det där,
om man fixat till en skada själv
som typ spillt olja över en vägg ja då får man ut på försäkringen på det
men slitage på parkett golv och sådant
täcks inte.
ringde ang vår fin fina räkning som vi fick från förra lägenheten

men nej varje sak tar dom var för sig och drar självrisk ifrån
men ja golvet åkte vi ju på 7 tusen,, klart de inte täcker sådant slitage då :P

men men räkningen vi fick är ju under betalning :P:P


ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh
va jag spyr hela tiden
nästan så jag hoppas jag åkt på magsjuka nu!

nej nu ska jag invänta min coca cola..........

haha behöver man inte köpa sköljmedel och tvättmedle på ett tag då.
snälla folk det finns i denna by!!!!

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: