orolig

ja det är jag.....
har inte hört ifrån dig på 3 timmar nu ju!!!!!!!!!!
undra om jag ska skicka iväg ett mess till........
åååååhhhh alla mina tankar går till dig just nu stumpan min ......

nej nu kom det 2 buskillar
så ja då får man händerna full ett tag då....
:P

Postat av: Malin

Är det J du skriver om?

Va faan har hänt?

Jag har ringt , men inget svar...



(ja, jag är orolig att det kan vara vattnet som gått...ska träffa barnmorskan i morron kl11.30)

2009-01-20 @ 19:46:14
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Rebecka

Hej!



Om man lägger katten på rygg med huvudet uppåt, så lägger du handen över magen, strycker ner längst hela magen så har du insidan av benen, trycker man ytterst försiktigt med tummen ner mot vänster ben och samma med lillfingret mot höger ben så kan man känna små bollar, ungefär lika stora som korkarna på cola flaskorna..varierar från katt till katt hur stora dom är..

Men när kattungarna börja utvecklas mera när man börja känna dom sparka och röra på sig så kan man räkna dom!



Klämmer man FÖR hårt så är de väl mindre bra, men strycker du handen och små trycker inte med värdens kraft med lite små försiktigt så gör de inte så mycke..



Katten säger ju även till om de gör ont eller är obehagligt, meduza brukar titta lite elakt när jag enbart strycker men då är de ju obehagligt :)

2009-01-20 @ 21:11:50
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: