på mage

ja på mage ska bebis nu sova (?)
lite halv nervis över det.
men ja lägger man ned han i vagnen
åh rullar han lite
så han somnar kikar man in där
3 sec senare så ligger han på magen och snarkar gott :)

jaja så söt så....

soppan vart skit god.
trodde fan inte det :P
ska ställa mig åh baka lite bröd snart.....
ska äta soppa igen lite senare
hehe
gjorde soppa för en hel arme tror jag

så ja chloe hon komemr ham vid 7 hon.
hon har så skoj med sin kompis.
så ja de gånger de är hemma samtidigt
brukar de leka hela dagarna...
(kompisens mamma jobbar skift och långa pass tyvärr)
så ja lika bra åh passa på.....

kollar på harry potter
mannen ja han sover sen 1 timma tebax ....
jag fick ju sovmorgon
det behövdes för bebis är väldigt jobbig på nätterna just nu.....
men men det ingår....


ja nej ska kolla vilket bröd jag ska baka idag ..

Postat av: Malin

Så gammal som han är, är det väll ingen fara om dom sover på mage? Det är väl bara i allra första början???

& för 10-15 år sedan SKULLE bebisar sova på mage... Tycker det är skumt hur sådana saker kan förändras!?! Är det evolutionen som avgör hur vi ska sova tro?

2009-01-10 @ 19:58:50
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Okej. Vill du ha samma färg? för då skulle jag kunna göra en header och lite annat småplock? Har du någon msn? det skulle underlätta :p

2009-01-10 @ 20:22:47
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: