precis kommit in

jajamensan
hualigen vad kallt det är ute.....
chloe och hugo de e kvar ute och åker på deras madrass...
de vill inte ha pulkor!!
de ville ha en madrass så ja vi köpte det för 2 år sedan tror jag...
dom e ju svindyra men nu kostar de runt 400 kr tror jag...

sen har de sina stjärtlappar oxå :)
ja allt för kidsen....
snowracern som vi hade den va det ju någon klåfingrig en som stal
förra året och ja sen hitta vi den förstörd
så ja säkert någon på fyllan.....

bebis han åkte i sin pulka han med....
men han började bli så trött nu på slutet så jag gick in med han och la
han i sin vagn där han snarkar högljudt just nu .....
men han diggar sin pulka.......

mannen han sover han, han gick upp vid 10
sen när jag klev upp elva så pep han snabbt in i sängen igen:)
min lilla tokstolle det där.

hmmmmm
ja men snart får han ta åh kliva upp för han får gå till affären
innan de stänger
behöver mjölk för jag har fått lust att baka bullar......
det ni bullar som jag ALDRIG gör
annat kan jag knåpa ihop ,men bullar
men men idag ska jag göra det

sen måste jag baka bröd oxå
på mannens begäran.....
längesen han fick hembakat bröd
undra varför egentligen
nu när man går hemma jämt borde man ju kunna göra sådant...

men ja nu börjar bebis bli stor så nu tycker han det är kul att sitta i köket åh titta på en :)

ja nej ska fan börja göra mer och mer själv :)
nästa år ska jag inviga min saftmaja, sket ju i det i somras :(:(
jupp med 4 hulliganer och en karl så ja :)

nej färdig surrat härifrån bergsjö nu......

Postat av: Malin

Jag vet INTE om det är en kille.

Känner du igen några tecken tro? :)

2009-01-06 @ 18:41:47
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: