snart snart

ja snart e det fredag halv elva :P
då e det dags
hmmmmm
måste komma på en fin formulering
så hon e snäll och säger vilket kön det är
ååååh snälla mannen där uppe
gör så jag får reda på vilket kön det är.....
pleeeeeease

nu har svärmor kommit
så nu ska man väll lägga sig
men har en lite över trött bebis just nu
han somnade och sov i 15 min vid 21
så nu e han jäääääääääätte pigg tycker han
han ska inte sova mer.....

trots att han dragit i sig en flarra lelle :)

ja så har han 6 måns kollen imorgon
fast han han e ju bara 5 mån eller ja snart 5½ månad....
ja sprut dags och doktorn ska dra i han och tandvårds info......

japp full bokad imorgon helt

hualigen
men men ja e inte lika nervis nu.
det är ju som det är redan liksom
inget man kan göra åt om saker inte är som de ska menar jag......

jaja nej nu ska jag lägga mig åh
ja vakna pigg och glad imorgon

bye bye

Postat av: Frida

åh!! hoppas verkligen att den som gör ul:et är snäll och inte världens surpuppa!! Guud vad spännande :o) du måste skriva ut det i bloggen på direkten så jag får veta ;o)

2009-01-09 @ 00:18:35
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: