Strömavbrott

ja flera gånger idag...
har elen brytits och det blir knäpptyst
rätt häftigt egentligen hur tyst det blir...

sen kom det hit en karl åh mätte och dona
i lilla badrummet...
imorgon eller lite senare idag kommer rörmokaren
åh ska koppla bort och koppla ur tydligen
så ja nästa vecka ska det va färdigt
om de inte hittar nå dolt fel
*med våran tur så*

så jippie!!!!!

före och efter bilder kommer senare :):)

ja så har mina nya kastruller kommit
funderar på om jag ska hämta ut dom nu
eller lite senare eller ja nästa vecka....

vart less på dom vi har så jag beställde ett helt nytt set....
vad det hela kostar tänker jag inte avslöja
*utifall mannen läser hihihi*

jupp jupp........
så nu kan man slänga bort de gammla trasorna vi har.......


ja massor jag vill stila till i lägenheten
men vi tar en sak i taget........
enklast så.

för ibland blir man ju lite tokig på alla prylar
man har liggandes överallt
och vi sorterar ut och vi slänger fan jämt känns det som

men ja med 3 barn och oss så blir det ju mer än man tror ....

nej nu ska jag passa på
åh plocka ur badrummet lite
för bebis e på strålande humör sen vi va på promenad
till dagis och alla fröknar och små tjejer gulligulla med han :P
han stormtrivdes åh flirta som aldrig förr......

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: