Välkommen till världen

åh stooort grattis till jeanette
som idag fick fram den lille killen....
4 v för tidigt skulle han fram:)
bråttom bråttom

kul att allt gick bra för er......

ja nu har man nyss ätit
mätt och belåten

nu ska jag typ lägga mig på soffan och inget mer göra......

för jag e trött och sliten
sen ska man be till "mannen där uppe"
att vi får en lugn natt...
så man hinner ta igen sig lite
mellan varven

tjingeling på er alla

Postat av: Malin

Det är bra att du e på henne...det har jag oxå varit :) Så skönt att det gick bra :) Nu är det bara vi kvar då... :)

Jag blev uppskickad till förlossningen idag...men som du ser är jag hemma igen...ingen bebis i dag i allafall... Känns dock skönt att ha varit där å kollat upp allt idag. Kollat både mig å bebis, å allt verkar jättabra. H*n ligger redo för att komma ut nu, så det är visst bara å vänta.

2009-01-21 @ 17:05:17
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Viktoria

Svar: Jag med, det är jag med :)

2009-01-21 @ 17:45:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, det är inte på g än...men dom sa att jag kunde räkna med att det satte igång när som hällst nu för allt var klart(?) Anses vara fullgången i morron å bebis ligger där den ska, redo att komm ut... att jag läckte lite gjorde inget. Det fans mycke vatten kvar :) Hade riktigt kraftiga sammandragningar i måndags å lite igår å lite idag...så nu är det bara att hoppas (å promenera :) )



Kram kram!!

2009-01-21 @ 19:38:02
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Jag HAR datum i februari. 12 är det sagt.

Så vi får se hur det blir. Läkaren sa som sagt att det kunde mycke väl bli innan helgen om det ville sig så. Men samtidigt vet jag juh att det är dumt att haka upp sig på det oxå. Då kommer varenda minut fram till förlossningen bli som en evighet. Ja menar...det KAN juh faktiskt bli om 3v oxå!?!?

2009-01-21 @ 22:34:02
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: