äntligen

ja äntligen hemma igen
jag och tösen är helt själva hemma!!!!

då mannen och jerry tog stor barnen
åh for till furuvik igår....

jag och alina har legat på sjukhuset sedan i måndags
då hostan bara vart värre....
så ja hon har inhalerats varannan timma i 4 dagar nu

så idag fick vi vår egna inhalator med medicin utskrivet
och med oss hem

för doktorerna säger att hon
är mycket trängre i näsgångarna och luftrören

och så påpeka dom även att vi komma nog få åka ut och in lite så här första året....
treeeevligt!!!!!!

men jaja allt för sessan
och visst fan kan man stå ut på sjukan
om det inte vore för små äckliga vikarier
som e typ 18 åh tror att dom kan mer om mitt barn än jag själv..
*har ju även jobbat inom vården ett X antal år 11-12 år*
så kommer dom ja det är min första vecka. för att i nästa andetag
säga så här ska vi göra åh kopplar maskinen fel
hahaha då va jag tyvärr tvungen åh skratta rakt ut:)
men sucka!!!

nej ska skruttfia lite mat
sen så hoppas vi att hon somnar så
mamma linda får ta sin välbehövliga dusch....

Postat av: Anonym

alla ar vi nyborjare i borjan , eller hur

2009-07-30 @ 19:32:20

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: