äntligen

äntligen har man fått tebax sin telefon kompis :P
åh karlarna börjar redan gnälla :P:P
*avis det e va de är :)*

sitter just nu åh poppar musik
då lillan somnar som en stock då
hon har knappt sovit idag
ätit som en häst har hon gjort åh pipit så fort man lagt ned henne
så slog vi på musik
tjof sa det sen snarka hon högljudt

så då kan vi poppa lite......

lämna in jobb papprena idag
få se om de ens ringer en då
längtar att få komma ut lite...

ska ju bara va hemma något år till :P
lagt upp dagarna helt annorlunda för alina nu
har inte ens tagit ut en enda än
ska väll börja med hennes i september

för då har man dagar kvar för både neo och hugo ändå.
för jag vill kunna hålla undan Alina så länge som möjligt ifrån dagis
då hon känsligare.
och då kan man ju bara hoppa in lite då och då.

allt för sessan våran.

men jag måste få komma ut lite
börjar bli lite uttråkad av att bara va hemma
och lillan vill man absolut inte vara ute åh ränna med
allt för mycket.

undra om jag ska försöka kläma ner mig
i lite kläder jag dragit fram
tröjorna börjar ju passa igen
och brösten e inte lika enorma längre
skönt det :P
hoppas rumpan krymper lika bra
*då komma min karl sörja :)*

ne ska väll börja med maten strax då

-we belong together




Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: