??

satt här i min egna lilla värld som vanligt
sen slogs jag av den hemska tanken
-Fan vi har inga sovsäckar !!!!
hahahaa
lyckat.... (barnens e ju hos mamma och de på semester)

jaja tur jag kom på det idag så man kan
införskaffa några sådana då.
undra om Öb har det hmm eller jysk
ne ska fan spana in på dollar imorgon då!

för jag anatar att man måste ha med sig sådant även om vi hyrt en stuga
tänk om man farit dit så hade man inget med sig
hehehehe
linda i ett nötskal.....

just nu så spelas det
men vi ska snart se en skräckis unborn eller va den nu hette
få se om den e nå läskig då!!!!

jag och alina badade även idag i badkaret
åh hon gillar verkligen att bada!
få se om näsan hennes ger med sig snart....
hoppas hoppas!!

hugo va till sin bästis idag oxå
så han kom hem vid halv nio idag
sommarlov är underbart
men snart e det skoldags för 2 utav mina barn!
nu börjar dom bli stora...

fk ringde idag oxå
han skulle försöka hinna med ett beslut innan augusti...
ang vårdbidraget
så få se vilken sort man får 1/4 eller ett halvt eller helt
visar sig....

näääääää ska plocka undan lite här
glo på film
har inte orkat suttit vid datorn idag
:)

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: