frisk???

man kan ju bli lite nedstämd ibland alltså....

när någon frågar
hur det kan komma sig att Alina fick DS
när de andra barnen är Friska !!

hm hur svarar man utan att typ låte elak eller liknande?

för vad jag vet så är Alina frisk (förutom sin snuva då)
hon e inte sjuk , hon har ingen sjukdom :)

så man blir lite jag vet inte
skit irriterad kanske
när en del kommer med så klumpiga uttryck.

Men nu vet ni Alina är inte Sjuk
hon har ett handikapp , ett funktions hinder
det Kallas Downs Syndrom
och man vet inte hur pass bra barn med ds kan utvecklas
det finns inga begränsningar för dom.
så olika från individ till individ det där.

Men Snälla fråga om vad F** ni vill
men formulera dom bättre då kanske :P


Men sjuk det är hon inte.

och hur det kan koma sig att hon fick DS
det har jag inte en aning om , ingen som kan ge mig ett svar om det heller
som doktorn sa det där är helt upp till moder natur

våran speciella lilla sessa
-som visar oss vad livet egentligen handlar om
kärlek kärlek kärlek <3
allt annat kan man ta sen :)

ne vila dags tjingeling

Postat av: Alexandra

hej bruden.!

Försökt ringa dig på mobilen din men du har väl fullt upp plus att jag har nytt nr. Men kvar gamla halebop också...

Hoppas allt är bra

kram

2009-07-11 @ 20:11:01
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vissa är ju bara för klumpig :S

2009-07-12 @ 00:05:12
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: