hihi

efter 2 kalla så njuter man av livet igen tydligen :P:P
jopp
så nu ska jag sova

fy fan som mannen säger
nu e man billig i drift :P:P

hahaha
stört skön känsla åh va lite halv berusad igen :P

klart man e lätt påverkad
trode inte det skulla va så här lätt :)
spelat lite musik( lågt)
haft på det istället för tvn

nej godnatt på er alla

om 2 v då ska jag ha en tooook fylla med bröderna hade jag tänkt mig :P:P


natti natti tjingeling

Postat av: Frida

haha men Linda då ;o)

2009-07-11 @ 01:20:19
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Carro

Får se till att jag får ledigt så jag kan komma upp o ha en fylla då, har nog inte sett dig berusad på...hmmm....typ 10 år ;)

2009-07-11 @ 16:23:04

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: