Sliten

är bara för namnet
håller på att somna ståendes....

satt ute igår åh rökte
*skulle gå åh lägga mig sedan*
så hör man ett illvrål från hugos rum
livrädd rusar in
då kommer han springandes och in på toan
spyr som en tok
jaha så bäddade vi i nedre sängen i hans rum
*han sover överst i våningssängen*

tänkte att ja det vart ju en lång dag hos kompisen hans med mycket gotta....
så det va nog bara en en gångs grej

hugo somnar om snarkar som en tok
vi går åh lägger oss
1 timma senare vaknar man av ett illvrål igen
*hugo hatar att spy, han har en riktgi fobi för det*
denna gång hinner han inte upp ur sängen
så spydde ned hela sin säng

bara ta bort åh slänga in ungen i duschen
haha stackars grannar
för jag var tvungen att skölja av allt
*kl 2 på natten<*
så bacillerna försvinner snabbare.......

sen bädda rent
och samma visa igen vid 3 , 4 ,5
fast de gångerna kunde han spy i hinken vid sin säng
men man satt ju brevid han och lugnade han

så klart både neo och alina stördes av det hela
mamma som flyger upp ur sängen
och så hör de storebror
:(

nu på morgonen har han gått på toa och bajsat istället
tok lös i magen

så vem vet magsjuka kanske?
eller så vart det för mycket av allt igår
han var ju borta från 11 till åtta

nu sitter han fullt på pälsad och fryser
så jag vet inte omhan åkte på solsting igår kanske?

men ja sanering idag då igen

fy fan jag e så så sliten
orkar knappt hålla ögonen öppna

nej nu ska jag byta om på lillan
neo han e ombytt och klar och hållerpå åh sliter ut allt han kan hitta..

hugo ligger på soffan åh kollar på nickelodeon , antar att dne kanalen kommer gå varm idag


åh jag e sliten
hm åh idag ska mannen iväg till huddik
körkorts enheten ringde ju igår
prov dags, näst sista provet wiiiie
sen får han sitt tillstånd
en bra sak iallafall

åh nej måste göra lite nytta då :(

Postat av: Josse

naaw stackarn, jag hoppas det blir bättre snart!



krams

2009-07-15 @ 15:00:55
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: