some times

just some times ,will i  ask for more!

med livet som insats i allt man gör och väljer..

Har du sagt till någon att du älskar denne personen?
har du visat hur mycket du älskar dina nära?

för att få något , måste man tordas ge

sant eller falsk
hat eller kärlek
vän eller ovän

-Ensam e stark sägs det
jag var ensam en gång i tiden med 2 små barn
jag kände mig inte stark, det var min uppgift att ta hand om dom.

förstår inte att det är så intressant att prata om chloe s pappa och hugos pappa
tankarna en del har runt dem e rätt bisarra.....
kan bara skaka på huvudet åt er.

min saga är sorgligare än ni anar.
ska nog ta åh berätta lite delar av den senare ikväll
så ni kan vara tysta om det iallafall

för vissa saker spelar ingen roll om det bara e tomt prat eller sanning
 vissa saker tar hårt på själen när man får höra dom

så det känns som om att en del kan ni få veta
jag skriver ju ändå om mitt liv här :)
bara ni tystar era elaka munnar med annat snack

så tjingeling

Postat av: Johanna

Jag tycker du är en jätte stark kvinna med ett gott hjärta..Och du är en otroligt bra mamma som verkligen bryr dig om dina barn, så vad spelar det för roll vilket förflutet du har?..Huvudsaken är väl att man mår bra nu och har det liv man vill ha..Och du verkar ju verkligen ha det nu:)..Du är mer värd en sån än att få höra eller veta en massa skitsnack..Du och dina barn verkar ha det jätte bra nu och det som är det allra viktigaste!..För du är enormt stark och en otroligt grym kvinna;)..Så stå på dig och låt ingen trampa på dig..Du är värdefull och unik!

2009-07-22 @ 17:50:36
Postat av: Josse

Håller med föregående talare =)

2009-07-22 @ 20:01:06
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: