typiskt

lillsessan har feber :(
inte alls bra
men den har börjat gå ned nu......
men lite tok orolig man blir på en gång då....!!!!!

kan bero på att storebror som kom hem va lite snuvig
eller att hon vart för varm idag ändå i skuggan i sin vagn :(
hon hade 38,2 som högst
men ja man blir took orolig nu när hon fått feber
vill inte hamna på sjukhus eller få någon annan sjukdom
så du mannen där uppe va lite snäll nu då .........................:)

så nu håller vi tummarna att febern går ned helt
mamma linda kommer inte kunna sova bra inatt :(

ja annars då?
vi har rensat ur i stor skrubben
tror jag slängde en så där 4 banan kartonger med kläder
kläder man aaaaaldrig skulle ha på sig igen :P

fick även fram mina kartonger
rensa ur och ja tog fram
st 38 ligger kvar i sina kartonger...
kanske lite drömtänkande att hamna i dom igen :)
men alla i st 40/42 kom fram
kommer bli överlycklig om jag  kommer i dessa igen
jepp im biiiiiig

men jag testa inga byxor idag
kände inte för att bli på dåligt humör
hahahaha
blir skit sur om de inte passar
hahaha

sen slängde vi en massa annan skit oxå
bara rensa ur saker man aldrig använder
tar bara onödig plats.

sen drog mannen antenn kabeln in i hugos rum
så nu kan de kolla på bolibompa där och sommarlovs morgon
då vi har boxen i vardagsrummet.

ja ne ska väll bänka mig framför tvn åh hålla mannen sällskap
till ännu en steven segal film
*han tvingar mig:)*

tjingeling

Postat av: Frida

Men Simon var på gatufesten i fredags och då var han med sitt ex mer eller mindre hela kvällen, och skickade sms till hon att han saknar henne.



I det stora hela var det egentligen ingen stor grej, för han gjorde inget med henne. Utan det var känslan jag fick som gjorde så otroligt ont! För han säger t.ex. aldrig det till mig. Så därför vart det hela väldigt känsligt för mig :o(



Men ja! Flytta till Sundsvall kvinna så vi kan börja umgås!

2009-07-05 @ 10:02:43
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: