ååååååååhhhhhhhh

klockan segar sig fram
väntar på att min andra hälft ska dyka upp
så jag får försöka sova en sväng
är sliiiiiiiiten till max :(

5 dagar känns som en evighet.......
sucka
åh just nu ser jag inte fram emot det hela då jag hostar lungorna ur mig.....
hosta upp snittet lär ju va skoj :(

nej pip och gnäll
idag till max
tror jag börjar bli rastlös oxå
i flera dagar har jag bara stökat runt
slängt grejer
pysslat på
fast man ska ta det lugnt...
men inte så lätt med en 10 mån bebis som e överallt....... :P

ja skolavslutning imorgon då......
skoj skoj en timma i kyrkan
nej uscha nu låter jag super negativ :)

jaja mår säkert bättre senare.

Postat av: Malin

Men det är väl inte säkert att det fins plats på dagiset jag VILL ha innom 4 månader? Ellermåste det fixas?



Vet du...jag är fan imponerad över dig. Du måste jua ett tålamod som går till världshistorien!?!? Jag har en kompis här nere som har en son som är lika gammal som Neo å han är det full rulle på kan jag lova...hur som hällst...jag ska vara barnvakt till han på söndag å jag är redan riktigt nervös över hur det ska gå med en bebis å en klätterkille på samma gång :)

2009-06-10 @ 20:33:01
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: