åååh

ja hugo
han visa sin fin fina sida idag
när chloe vart hämtad.......
grön av avundsjuka typ.

suck

men men lite egen tid med mamma
så gick det över <3


mannen han e på äventyr han , men de e snart tillbaka
45 min rakt ut i havet e han :P
hahha så ja nu får inget hända :):)

nerå tror allt kommer va cooll ugnt fram tills på måndag
för det har jag bestämt.......
nu när allt e bokat vill jag inte ha ett panik snitt till typ :P

hua förstår inte folk som frivilligt bokar snitt
jag skulle välja naturlig födsel rakt av
man har ju upplevt båda sakerna
åh efter ett snitt ja man blir ju vrickad i skallen på ett helt annat sätt efteråt :)
men tur det går över .............................
nej hua
men men hoppas snittet blir lika fint efteråt denna gång
.......

ååååh lite halv nervis inte länge kvar nu ju
spännande



må ju säga att jag tycker du beter dig lite hel skumt
jupp
förstår inte riktigt va du är ute efter
men normal det e du inte
:P


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: