dagens


ja här e våran sessa fin fina klädsel för dagen <3
lite stor men skit samma
pappa kent som inhandlat denna dress så fin så <3

natten har varit tung :(
men tror allt släppte helt i natt.
nu när man vet att hon "bara" har DS
och inga andra komplikationer som DS barn kan ha
en stor lättnad för oss alla

så tårar kom inatt
men det kändes skönt att få grina ur sig allt.....
tror man måste göra det för att kunna gå vidare...

man har så mycket tankar åh frågor
i mina tankar e jag redan i skolåldern på alina
tänker på  allt
hur hennes liv kommer se ut.....
det känns som om att man svikit henne på något konstigt sätt....
att allt är mitt fel
men jag vet att det är naturen som bestämer det hela..
men ändå
svårt att förklara

så ni vet så kommer jag inte godkänna anonyma
dum komentarer
elaka tungor finns det överallt...
men tror jag har annat att bry mig om än sådana
det kan hända vem som helst
störst risk vid ung ålder och mellan 27-32 års ålder och över 40....

men om ni mår bra av att ha elaka tungor
vad kan jag göra åt saken
tycker ni ska skämmas
för ett litet oskyldigt barn
hon kan inte ha hunnit gjort er mycket ont....
jag har inte gjort er något heller,, ni känner mig inte ens
men mår ni bra utav det så varsegod

men städa framför er egna dörr först tycker jag
för en del av er som snackar så jävla mycket
ja ni har ett ganska patetiskt liv ni...
stölder , droger , otrohet tjafs , lögner draman
att ni ids.... och att ni orkar leva med det
kanske va "kul" ett tag när man va yngre
men att det fortsätter år efter år
åh ni e så pantade att ni stannar....
undra då vem det e som har de riktiga "felen" .....

nej hädan efter tar vi dag för dag
åh njuter av våran familj
som stärkts på många sätt....

tack ännu en gång för alla som finns där för oss
ni är guld värd.....

och super tack till mamma och pappa
som har stor barnen
så de kan komma hem åh haft ett super roligt sommarlov
så vi kan ta oss igenom den första chocken/känslorna
utan att de blir indragen i det,, bara onödigt....
de behöver inte se en ledsen mamma <3

älskar de mina<3

Postat av: Josse

Faster har köpt en likadan haha :D

Kanske byter på lördag till något liknande :P



Kram <3

2009-06-26 @ 11:34:17
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej. Det här kommer ni att fixa utan problem och vad skönt att hon inte har några hjärtkomplikationer för det är oxå en stor perss at gå igenom då jag fortfarande får gå på kontroller med Minetthe fast det är 7 år sen hon gjorde sin sista operation läkarna vill inte friskförklara henne men det göt fk. Men jag vet att du är en stark individ Linda och har gått igenom mycket du ska veta att vi tänker på er här nere: Kram Cissi, Minetthe och Melinda

2009-06-26 @ 13:10:51
Postat av: Alexandra

hej gumman!

Undrar om det går bra att titta förbi när jag kommer upp över. Och jag vet att ni klarar det här kalant.

Mvh Felicia och Alexandra

2009-06-27 @ 09:07:36
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej och grattis till eran lill tjej så söt man kan vara, kommer inte att bli ett problem för er med henne ni älskar ju henne över allt annat är ju erat barn, tycker inte du ska bry dig om alla som verkar vara elaka och dumma dom vet förmodligen ingenting olm sjukdomen och framförallt hur ni känner er så lyssna inte.

Hoppas de andra barnen mår bra med och ha en bra sommar och bara njut av eran sessa och de andra godingarna till barn/ Johanna.

2009-06-27 @ 10:05:56
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/
Postat av: gina

hallå i sommarvärmen..=)

Hoppas det är bra med er, hon är verkligen jättefin eran lilla tjej..

Allt kommer gå bra för er.. kramar i massor från oss..=)

2009-06-27 @ 12:09:01
URL: http://giina.blogg.se/
Postat av: sassa

grattis till vackra flickan =) hon är helt perfekt.kan berätta för dej att du kommer utveckla en styra som inte kan förklaras i ord,vet själv hur de är,o de kommer gå upp o ner o man komer föreställa sej alla hemskheter som finns,men vet du vad,de blir BARA bättre,önskar er ALL lycka o lite mer,för de är en välsignelse att hon valde er till sina föräldrar,för ni är dom som kommer göra de bäst o älska henne mest!!

2009-08-16 @ 13:04:35

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: