fredag

jajamensan
åh har precis fått på mig ett par strumpor helt själv
fick dra itu dem lite innan de gled på :)

hahaha

ja vad sker idag då?
ja chloe ska iväg till en kompis
de kommer åh hämtar henne kl 10 tror jag vi bestämde.
åh bröderna bus ja de blir väll hemma
men hugo drar väll över till en kompis sen antar jag......

neo han vaknade nyss
sjusovaren våran
tror han e inne i nån växt/tand period
för nu kommer dreglet i stora mängder åh han vill sova mycket.......

måste till apoteket idag
måste inhandla äckel skrubb svampar :(
kommer inte ihåg va de heter
men sånna där som steriliserar en typ
åh ja dom torkar ut huden skapligt
så man kommer väll ligga åh klia sig hela natten mot måndagen

ååååhhh snart får vi reda på om vi får morgon tiden eller på eftermiddagen
spännande.......... ska ringa in dit på söndag tror jag hon sa......

wiiiie 3 ynka dar kvar........

nej ska klä på mig så man ser lite respektabel ut då.....
åh vad vatten jag har börjat fyllas upp med
helt otroligt :(
tänk om man hade behövt gå 2 v till nej fy bubblan

jaja höres säkert senare

Postat av: Malin

Aaaaa!! Tre dagar kvar!!

Kramen!

2009-06-12 @ 11:46:59
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: