ombokat/avbokat

ja ringde bvc imorse
för ja tiden vi fick för neo
passa inte speciellt inte när man måste
ta sig till älskade harmånger <3
så ja fick det ändrat

haha vart lite förvirrad när jag pratade med anna på bvc
kom inte ihåg neos 2 sista nr haha
piiiiiinsamt :P
men men efter lite tänkade ploppa dom upp......

sen surra jag med michaela
efter typ en timma
så ringer min mobil
speciallist mödra som ringde
de hade ändrat vårat datum
då operation bara vill göra snitt på mån/ons

så den 15e juni ska jag snittas
(inte den 16e)
hihi jag fick dagen jag ville........

så idag e det bara 12 dagar kvar innan bebis kommer :)

jaja nej ska lägga mig på soffan
så jag ser riiiktigt ynklig ut när mannen kommer hem

haha
ni ska se neo
just nu står han åh diggar musiken hugo spelar
hihi
så så söt........

Postat av: Malin

Vi har fått lgh i Bommen. David ville juh till stan...men hyran är nåt vi måste tänka på tills nån av oss fått ett ordentligt jobb, så Bommen fick det bli. Den ska renoveras lite å så innan det är inflyttning, men det är helt ok, vi har juh uppsägningstid här oxå så...



Men va kuuul att du fick 15e :)

Konstigt hur man kan längta så mycke fast det är nån annan som ska få barn :P Iiiih!!

2009-06-03 @ 13:20:58
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

ja ha ha då får jag väl skåla till dig på min 25 års dag då? hi hi

Hoppas allt går bra hör gärna av dig...

kram

2009-06-04 @ 18:50:33
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: