Så skönt

att vara hemma
helt otroligt
visst har lite ont i snittet men men
och detta snitt gjorde ondare.
men jag struntade i medicinerna efter 24 timmar....

bara för att :)

så nu går man på alvedon...
ammade till en början
men det går inte alls när jag kom hem
för mycket tankar runt allt :(
bara låst sig helt...

jaja tur man får hjälp då.

hade inte dåligt samvete innan eller när jag var gravid emot neo
men nu har jag
då jag inte får lyfta han :(
så han kommer när man sitter så får han klättra upp på en

hua men men bara nån vecka det handlar om men ändå :(
vill ju kunna lyfta han

ja Alina mår super bra
ja om hon nu har något fel
så kommer det inte göra någon skillnad....
men det är en oerhört jobbig situation
för det vore en sak om man SÅG direkt på henne
att hon har något fel
men när man inte ser och ja bara från vissa vinklar

så ja suuuuck
kommer analysera sönder min lilla bebis innan vi får svar :)

jag vill veta så man kan ta tag i allt åh fixa till allt som kan behövas då.

de gjorde ju även ekg på sjukhuset
(då det är väldigt vanligt att barn med downssyndrom har hjärtfel)
men det såg perfekt ut...

så ja tusen tankar

men ack så skönt att vara hemma igen
och så har vi stolta storasyskon <3

all kärlek till min perfekta familj <3

Postat av: Malin

Men oj, det är så allvarligt alltså? Jag uppfattade det som nåt dumt EN av barnmorskerna sagt bara... jag är hemskt lessen...



Tufft av dig att prova ammningen igen, men du har juh fasit i hand, att det går lika bra med ersättning juh :)



Vad säger stor barnen då? Är dom stolta nu när dom fått en liten prinsessa att vaka över?



Massa kramar!!

2009-06-18 @ 12:50:08
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Allt är säkert bra med lilla Alina:)Tusen kramar till er!

2009-06-18 @ 13:27:10
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: