så snäll

ja vi har en så snäll bebis
hon äter , sover åh piper till ibland :)
på måndag ska vi åka åh köpa lite kläder till damen
då vi har massor i st 56
men de e ju för stora :)

bortskämd på nätterna med alina oxå
neo han böka runt från dag ett
damen här ja hon e lugn
chloe hon var lugn hon med som bebis så ja
flickor e lugnare än pojkar :P

hm ställde mig på vågen idag
suck säger jag bara
93 kg
så visst 10 kg har rasat av
fick på mig ringen igår igen
*lovley nu e man gift igen:)*

har världens bäste karl
slå mig hårt om jag gnäller om han igen nån gång.....
han gör verkligen rubbet nu när jag inte får lyfta saker
han pysslar på åh han e ut med neo gungar åh pysslar
tvättar åh ja fan allt

älskar den mannen mer än ord kan beskriva <3

åh nu efter allt som hänt och ja det man står framför nu då
har bara fört oss närmare varandra
vi finns verkligen där för varandra på ett helt annat plan <3

tillsammans klarar vi allt

älskar min lilla familj <3 ni är det bästa som hänt mig

neo och pappa utslagna efter en natt med bök :)


en super stolt stora syster
hon väntar ivrigt på att alina ska växa för hon e lovad alla små kläder till sina dockor :)


den "lilla" kransen :P


bjuder på denna skit fina bild :P hahahaha
så vackra så .... triss i damer ...

Postat av: Alexandra

det var verkligen en stor krans du lyckades med ha ha..

Men ni ser ut att må bra...

kram

2009-06-20 @ 22:30:57
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: idun

haha, vilken rejäl krans ;P

Va fina ni är :)

Kram

2009-06-20 @ 23:09:19
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: Josse

Tja, så skoj att kunna följa alla barnen här och på BD :D

2009-06-21 @ 19:23:45
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: