tar aldrig slut

nej ibland känns det som om att man har hur mycket
skit som helst kvar :(:(
men men snart färdig
wiiiieee......

hua så varmt det va igår
sov från 13-17 vaken i typ 3-4tim sen slockna jag igen

värmen tar död på en

bebis han va lika slut han
idag e det full rulle på han....
härjar runt här hemma
åh går åh pratar med allt :)

ja idag kommer svärmor ned en sväng
då mannen  ville åka med han med
spännande inför morgon dagen
då vi får vårat datum
vi kommer veta när bebis kommer liksom häftigt det :)
så skönt att man gått in i v 37 nu
för om något skulle ske nu så blir det inte lika stora komplikationer
som om den hade kommit tidigare.....
så nu behöver man inte ta det lika fullt så lugnt längre

så så skönt........

ja nu har man pysslat på som vanligt här hemma
skrubbat 1000 fläckar känns det som....

ja just ja
igår fick jag ett jätte fint kort av chloe
där det stod att hon kunde diska igår :)
sen hade hon gjort en disktrasa med mönster till mig
hihi
inte många som har en egen designad disktrasa
jätte fin med tryck åh grejer på

sen ja fick mamma egen tid
slapp göra mat åh städa åh ja
mamma fick bara vara
åh det uppskattades
mannen kom till och med åh la en filt på en när man låg åh sov <3

ja varmt idag med
men just nu så e det lite molnigt
hua här nere e det myggsvärmar utav dess like :(
man ser ju ut som ett myggbett snart ju :(

nej nu ska jag invänta min man

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: